Signal Iduna Życie Polska TU S.A.

3/5
Hero wstęp

Signal Iduna Życie Polska TU S.A. - Co to za firma?

Atrakcyjność oferty
Kontakt z klientem
Cena / jakość

O firmie

Czemu warto wybrać nas

Najważniejsze fakty:

01

Fakt

Fakt

Fakt

Fakt

03

Fakt

Fakt

04

Fakt

Fakt

Fakt

Fakt

06

Fakt

Fakt

Opinie klientów

Opinie klientów

Sprawdź, co mówią o nas klienci. Opinie są dla nas bardzo ważne, ponieważ pomagają nam stale doskonalić nasze usługi.

LK
Lucyna Karaszewska
Polecam, wszystko działa bez problemu. Sama umawiam wizyty lub przez Signal Iduna. Jak nie było możliwości zorganizowania badania to dostałam informację, żeby prywatnie umówić. I również duże koszty zostały zwrócone na konto. Polecam
5/5
D
darekkossak
Polecam.Szybka wypłata odszkodowania.
4/5
AL
Aniusia L.
Syn złamał jedynkę, potknął się i przewrócił. Sięgnął Iduna po zgłoszeniu szkody w ciągu tygodnia wypłaciła pieniądze za leczenie zęba. Ja polecam!
5/5
CC
Cezary Cholewiński
Kompetencje obsługi do poprawy.
4/5
MK
Marcin K
Polecam
5/5
JP
Jaroslaw Paluszkiewicz
Bardzo mila obsługa
5/5
DN
Darya Nehaychik
Nieprofesjonalna obsługa. Ubezpieczyłam bilet na koncert i nie mogłam przyjść, bo zachorowałam. Powiadomiłam ich w dniu koncertu, pytając o dalsze kroki. Odpowiedzieli prawie tydzień później, wysyłając mi zepsuty link do formularza zgłoszeniowego. Kiedy nadal przesłałam wymagane informacje, zaczęli czepiać się faktu, że lekarz, diagnozując u mnie zapalenie płuc, nie opisał, jak dokładnie mnie badał. :D To jest zabawne. Ich drugi argument jest jeszcze bardziej absurdalny: poszłam do lekarza dopiero po zdarzeniu. Wyjaśniłam, że poszłam do lekarza, jak tylko udało mi się wstać z łóżka i chodzić, ale ich to nie obchodziło. Bardzo żenujące. Poczytałam tutaj opinie i zrozumiałam, że jeszcze wielu ludzi znalazło się w podobnych sytuacjach. Ciekawe, jak długo jeszcze ta firma będzie funkcjonować.
1/5
KW
Kramarz Warszawski
Super firma która wyleczy, ubezpieczy, pozwoli zabezpieczyć przyszłość
5/5
HB
H B
Ubezpieczenie na wyższym poziomie
5/5
WK
Wlodzimierz Krolikowski
Miła i bardzo pomocna obsługa klienta, polecam wszystkim ubezpieczającym.
4/5
AZ
Anna Zalewska
Mamy w firmie ubezpieczenie zdrowotne. Korzystam od kilku lat i nie mam żadnych zastrzeżeń. Kiedyś korzystaliśmy z konkurencji i akurat mieli placówki, gdzie non stop były kolejki. Tu nie ma tego problemu.
5/5
AD
Aleksandra D
Korzystam, a raczej nie korzystam z ubezpieczenia pracowniczego w Signal Iduna, bo problemy z realizacją usług i badań są po prostu notoryczne. Często już w trakcie wizyty okazywało się, że jednak trzeba coś dopłacać, by usługa została wykonana (mimo tego, że w teorii znajduje się ona w wykazie świadczeń w ramach opłacanego przez pracodawcę pakietu). Cały system umawiania wizyt jest bardzo toporny i czasochłonny. Naprawdę nie polecam tego ubezpieczyciela
1/5
MJ
Mikołaj Jakubiec
Płacisz 400zł za najbardziej rozszerzone ubezpieczenie wraz ze szpitalnym, ale gdy przychodzi co do czego i jedziesz ze złamaną nogą do szpitala enel med- jesteś odsyłany z kwitkiem, jedź sobie do szpitala na NFZ. Oczywiście całodobowej infolinii brak. Każdemu gorąco odradzam jakiegokolwiek ubezpieczenia w tej firmie.
1/5
WD
Wladyslaw Dudko
Mam u nich pakiet od 3 lat. Nigdy nie miałem problemów.
5/5
DK
Dominik Kiezik
Całkiem miła pani remruter. Wie jak pytać. Jakim tonem rozmawiać.
4/5
RC
Rafał Chyliński
Solidny niemiecki ubezpieczyciel. Lokalizacja biura świetna.
4/5
GC
Grzegorz Ci
Przyszedłem złożyć wniosek o odszkodowanie. Wygląda to jak zwykłe biuro, ale przyjmują bez problemu. Obsługa szybka i miła. Zobaczymy jak będzie z samym odszkodowaniem.
4/5
JE
Jennifer Esposito
Dobra firma ubezpieczeniowa
5/5
NT
Norbert Tusiński
Jesteśmy tu ubezpieczenie z żoną, kupujemy też ubezpieczenie na wakacje, różne wyjazdy w Polsce i za granicą. Raz zginął nam bagaż i dostaliśmy wypłatę odszkodowania, innym razem potrzebny był zwrot kosztów leczenia, również bezproblemowo
5/5
PW
Piotr Wołyniec
Odradzam korzystanie z ubezpieczenia indywidualnego. Mimo zachowania ciągłości polisy, pobyt w szpitalu zostanie uznany jedynie w przypadku, gdy choroba wystąpiła lub została zdiagnozowana w tym samym roku ubezpieczeniowym. Kontakt z firmą jest fatalny, praktycznie możliwy jedynie listownie. Na rynku jest wiele firm, których oferty warto rozważyć, natomiast w tym przypadku radzę trzymać się z dala.
1/5
UG
Ula Gugała
Beznadziejna firma, ubezpieczyć łatwo ale uznać szkodę i wypłacić należne odszkodowanie już ciężko. Zero kontaktu, brak możliwości sprawdzenia statusu szkody. Dla mnie oszuści
1/5
LM
Ludwik Mazepa
Zmieniłem poprzedniego ubezpieczyciela na was z polecenia znajomego i jestem mu bardzo wdzięczny za tę wskazówkę. Bardzo dobra obsługa!
5/5
LG
Lena Gustafsson
Kupiłam tu przez internet ubezpieczenie na tygodniowy wyjazd na urlop, bez większych formalności, szybko, bez wychodzenia z domu, a oferta dopasowana do klienta.
5/5
RJ
Ryszard Jellinek
Wyjeżdżając za granicę zawsze korzystam z Signal Iduna. Bezpieczeństwo, profesjonalna i miła obsługa plus cena. Teraz właśnie znów się wybieram w fajne miejsce i już przyszedł komplet dokumentów :) Polecam, bo warto mieć spokój w najpiękniejszych chwilach życia.
5/5
MN
Mirosława Nalepa
Towarzystwo Ubezpieczeniowe działające w zakresie ubezpieczeń turystycznych, życiowych i majątkowych ( tylko NNW grupowe ). Szkoda , że Firma zlikwidowala oddział w Lublinie.
4/5
AG
A gi
Bardzo zły kontakt z firmą, niedziałący prawidłowo pakiet, brak możliwości korzystania z niektórych wizyt umówionych w ramach pakietu, brak pomocy ze strony firmy i jeszcze problemy z wypowiedzeniem umowy…
1/5
GN
Grzegorz Nowak
UWAGA!!!! Polisę dla dzieci odradzam nawet wrogom.Kochasz swoje dziecko ubezpiecz je gdzie indziej. Omijać a zamiast kupować u nich tzw „ polisy” lepiej iść z dzieckiem na pizzę czy do kina. Chciwość tych korporacyjnych pasożytów jest nie do opisania. „Polisa” to słowo z nazwy które gdzieś słyszeli bo to co sprzedają nie ma z polisami nic wspólnego. Nie warto wydać nawet złotówki u nich gdyż to pseudo „ubezpieczenie” po prostu nie działa. Za mała kwota aby się z nimi szarpać w sądzie i na tym żerują te hieny. ZERO GWIAZDEK!!!
1/5
MS
Michał Skalski
bardzo dobra firma! Ubezpieczyłem się na czas podróży i bardzo dobrze, bo zaginął mi mój aparat, ktoś najprawdopodobniej ukradł. Dzięki temu nie jestem stratny. Bardzo pomocni pracownicy, dlatego szczerze polecam! :)
5/5
?
Nieznany
Świetni ludzie! Z pracy w Signal Iduna dobrze wspominam przede wszystkim super zespół i atmosferę, jaka panowała w pracy każdego dnia. Naprawdę miło było pracować z tak świetnymi ludźmi. Godziny pracy bardzo mi pasowały, mogłem fajnie zaplanować sobie czas. Firma oferowała mi benefity, m.in pakiet ubezpieczenia i kartę Multisport. Praca pasowała mi też bardzo jeśli chodzi o lokalizację. Gorzej wypadało wynagrodzenie i możliwości rozwoju. Kadra kierownicza powinna zwrócić na to większą uwagę i zacząć o to dbać, żeby nie marnować potencjału, który jest w tej firmie. A jest i to niemały.
3.8/5
?
Nieznany
Firma z niewykorzystanym potencjałem Signal Iduna to jedna z tych firm, które mają ogromny potencjał, ale nie do końca wiedzą, jak go wykorzystać. Pracują tu świetni ludzie, którzy niestety są przez zwierzchników niedoceniani - wypadałoby podnieść im pensje i sprawić, by chcieli zostać, a nie uciekać do konkurencji. Poza tym na plus bym dała to, że od razu w pakiecie można mieć ubezpieczenie, a także multisporta. Ogólnie rzecz biorąc to firma mogłaby dużo osiągnąć, gdyby zmieniła podejście do pracownika, bo ludzie chcą tam pracować, to ciekawa praca i przy okazji satysfakcjonująca. Ale konkurencja lepiej płaci.
3.4/5
EB
Emil Buczek
Złodzieje łamiący prawo i własny regulamin. Nie dość że im własne systemy nie działają (wnioski) to po napisaniu maila i telefonicznej konsultacji i tak nie zamierzają oddać pieniędzy. Nie macie prawa tak się zachowywać. Odradzam wszystkim zainteresowanym ubezpieczenia biletu u nich bo stracicie pieniądze !!! ZŁODZIEJE I OSZUŚCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1/5
?
Nieznany
Dobrze mi się pracowało w Signal Iduna Można powiedzieć, że praca w tej firmie ze względu na ludzi, atmosferę i podejście do pracownika była przyjemnością. Ludzie tak jak ja rezygnują przez pieniądze - pierwsza wskazówka dla pracodawcy to podnieść wypłaty. Druga - rozjaśnić w jaki sposób tworzona jest ścieżka kariery. Trochę jest to tajemnica kiedy można przejść wyżej. Fajnie, że dostawało się prywatną opiekę medyczną - chociaż do lekarza można się zapisać bez problemów. Robili też imprezy integracyjne - bardzo fajne. Jeśli nic się nie zmieniło to mogę polecić dla osób na początku drogi zawodowej jako pierwsze doświadczenie do CV
3.6/5
MD
Michał Dziwirek
Nie polecam. Polisę sprzedają bez problemu, nie informują o szczegółach, a gdy przychodzi do odszkodowania zbywają, nie odpisują na emaile. Ostatecznie odpuściłem dochodzenie, bo szkoda nieduża, ale przy większej wartości należałoby iść do sądu. Firma niepoważna.
1/5
MG
Marcin Górak
Najgorszy ubezpieczyciel z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Mimo zapewnień na infolinii, że koszty leczenia za złamanego palca zostaną pokryte (rozmowy oczywiście nagrywane i odbyły się przed wizytą w szpitalu), chciwi oszuści po moim powrocie do kraju zmienili zdanie. Zgodnie z uzasadnieniem tych złodziei, złamanie palca z przemieszczeniem nie kwalifikuje się do natychmiastowej pomocy i że z tym przekręconym o 180 stopni palcem mogłem spokojnie wracać do Polski :) Rada prosta, omijać szerokim łukiem :)
1/5
AR
Agnieszka Romanczuk
Okropna, fatalna firma, nie można zgłosić przez stronę formularza szkody bo strona wyrzuca piaty raz z powodu braku aktywności, totalna porażka
1/5
J
Julitta
ODRADZAM!!! OMIJAĆ Z DALEKA! Nieuczciwa firma, tworzą dodatkowe trudności, aby tylko nie wypłacić odszkodowania, ostatecznie zgłoszenie odrzucone. Dodatkowo nie miałam wpływu na wybór ubezpieczyciela, mam własnego solidnego, z którym współpracuję od lat, a ta wątpliwa firma została mi narzucona do umowy przez biuro podróży CT Poland. Cóż zgłaszam sprawę do Rzecznika Konsumentów i UOKiK aby się temu przyjrzeli.
1/5
JR
józefina rakowska
Dałabym 0 najchętniej,ale nie można. Z całego serca odradzam! Kpina a nie firma ubezpieczeniowa.Odrzucona prośba o zwrot kosztów rezygnacji z wyjazdu,chociaż wykupiłam najbardziej „kwiecisty” z opisu pakiet. Pomimo dokumentacji medycznej i opinii lekarskiej wniosek odrzucono. Nie polecam.
1/5
KM
Katarzyna Michalak
nie polecam, odrzucona prośba o wypłatę z tytułu ubezpieczania od rezygnacji, mimo iz zaświadczenie od lekarza było w terminie chronionym , kilka razy pisane odwołanie, pieniądze wyrzucone w błoto...
1/5
WZ
Wiktoria Zborek
Nie polecam !! Taka firma, że smiech na sali. Oszukują na pieniądze na każdym kroku byle by nie wrócić !! Żenada
1/5
M
Monia
ODRADZAM! Ta firma to śmiech na sali! Byłam waszym klientem kilkanaście lat. Pod koniec maja dostałam informację, że pakiet z którego korzystam będzie zlikwidowany z końcem maja i muszę wybrać inny (tak, wasza "agentka" przysłała mi go 2 dni przed terminem płatności). Wybrałam nowy wariant (chociaż wszystkie były droższe od poprzednich, a świadczenia od nich niższe), pouzupełniałam dane o sobie, zapłaciłam i... dziś (czyli po 20 dniach!) dostałam odmowę, że nie nadaję się do ubezpieczenia bo stwarzam "podwyższone ryzyko ubezpieczeniowe". Z jakiego powodu? Bo w zeszłym roku zdiagnozowano u mnie autyzm? Bo biorę tabletki, ze względu na zbyt szybkie tętno? Obie te "wady" są wrodzone, ale wykryte zostały niedawno. Jakbym wiedziała o nich wcześniej, to znaczy, że w ogóle bym się nie mogła u was ubezpieczyć? To w jakim celu funkcjonuje ta firma, skoro jak ktoś się pochoruje to wyrzucacie go na bruk? Przecież przez te wszystkie lata byłam waszym klientem, "chorowałam" na nie i w żaden sposób to nie wpłynęło na mój stan zdrowia! To tak traktujecie wieloletniego klienta, że z dnia na dzień zostawiacie go bez ubezpieczenia?!
1/5
Zanim zaufasz, poznaj

Aktualna oferta ubezpieczeń Signal Iduna Życie Polska TU S.A.

Dokładamy starań, aby w przystępny i rzeczowy sposób przybliżyć wszystkim konsumentom problematykę ubezpieczeń na życie. Zaglądaj więc do nas regularnie i sprawdzaj nowe materiały, które regularnie publikujemy!

4/5 ocena

Signal Iduna Terminowe Ubezpieczenie na Życie

Sprawdź szczegóły Terminowego Ubezpieczenia na Życie od Signal Iduna i poznaj opinię eksperta.

Sprawdź ofertę
Czemu warto wybrać nas

Zgłoszenie szkody w Signal Iduna Życie Polska TU S.A.

01

Wypełnij formularz kontaktowy

Podaj podstawowe informacje, abyśmy mogli rozpocząć zgłoszenie szkody. Im dokładniejsze dane, tym szybciej się skontaktujemy i przejdziemy do kolejnych kroków. To zajmie tylko chwilę.

02

Skompletuj dokumenty

Aby sprawnie rozpatrzyć zgłoszenie, przygotuj potrzebne dokumenty. Upewnij się, że ich skany lub zdjęcia są czytelne – to przyspieszy cały proces.

03

Otrzymaj decyzję od ubezpieczyciela

Zespół przeanalizuje zgłoszenie i wkrótce podejmie decyzję o dalszym przebiegu, w tym ewentualnej wypłacie odszkodowania lub kolejnych krokach.

Zanim kupisz, porównaj!

Kalkulator ubezpieczenia na życie

Nasi doradcy pomogą Ci dopasować ubezpieczenie na życie do Twoich indywidualnych potrzeb.